«Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Талапкер ауылының мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
КГУ «Школа-гимназия села Талапкер отдела образования по Целиноградскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    


«    Қыркүйек 2024    »    
ДсCcБрСрЖмСбЖк
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тамыз педагогикалық кеңесінің қорытынды есебі

31.08.2024

29 тамыз күні Талапкер ауылының мектеп-гимназиясы ұжымында «Цифрландыру – бүгінгі білім берудегі жаңаша көзқарас және қажеттілік» тақырыбында педагогикалық кеңес отырысы өтті. Педагогикалық кеңестің отырысын мектеп-гимназияның директор м.а. С.Х.Абеева ашып, ұжымды алдағы 2024-2025 оқу жылының жоспарымен таныстырды. Әрі қарай директордің ғылыми-әдістемелік орынбасары А.А.Байманов мұғалімдерді 2024-2025 оқу жылының әдістемелік нұсқау хатымен таныстырып, бірлестік жетекшілері мен жас мамандар тәлімгерлерін тағайдауға ұсыныс берді.
Директордың оқу-ісі жұмысы жөніндегі орынбасары Г.С.Нашанова мұғалімдерді 2024-2025 оқу жылына арналған  оқу-тәрбие жоспарымен, мектепішілік бақылау жоспарымен және педагогикалық оқу жүктемесімен таныстырды. Және де кабинет меңгерушілерін сайлады. 
Педагогикалық кеңесте тәрбие ісінің меңгерушісі М.Өнерхан 2024-2025 оқу жылындағы  оқу-тәрбие  процесін ұйымдастырудағы негізгі басымдықтармен және тәрбие тұжырымдамасындағы өзгерістермен таныстырды. Сынып жетекшілерін тағайындауға ұсыныс беріп,  міндетті мектеп формасынның сақталуының қадағалауды ұстаздарға тапсырды.
Мектептегі тегін тамақтану, «Мектепке жол» акциясының орындалуы жөнінде Әлеуметтік педагог: А.К.Темирбулатова баяндады. Педагогикалық кеңестің келесі бөлімінде әртүрлі мәселелер қаралып, талқыланды.
Қорытынды бөлімінде педагогикалық кеңестің шешімі шығарылып, бірлестік жетекшілері, жас маман тәлімгерлері, кабинет меңгерушілері, сынып жетекшілері сайланды.

  

Просмотров: 111


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст